!بے نظیر انکم سپورٹ پروگرام 8171 جدید کال سینٹر سروس کا آغاز

بینظیر انکم سپورٹ پروگرام 8171 کی طرف سے حال ہی میں شروع کی گئی کال سینٹر سروسز تمام پاکستانیوں کو سماجی مدد تک رسائی حاصل کرنے اور جدید کال سینٹر سروسز کے ذریعے اپنے مسائل کی اطلاع دینے کی اجازت دیتی ہے۔

بے نظیر انکم سپورٹ پروگرام 8171 نے جدید کال سینٹر سروس کا آغاز کر دیا۔

وہ افراد جو بے نظیر کفالت پروگرام کے لیے اہل ہیں اور 8171 احساس پروگرام میں اپنے اندراج کو حتمی شکل دینا چاہتے ہیں، لیکن اپنے بینظیر شناختی کارڈ چیک کی نااہلی کی وجہ سے ایسا کرنے سے قاصر ہیں، وہ بی آئی ایس پی ماڈرن کال سینٹر سروسز سے مدد حاصل کر سکتے ہیں۔

ہماری سروس کی دستیابی کے بارے میں باخبر رہنے کے لیے، براہ کرم تفصیلات کے لیے نیچے دیے گئے سیکشن سے رجوع کریں۔ ہم اس بات کو یقینی بنانا چاہتے ہیں کہ آپ کے سوالات کا جواب دیا جائے۔

بے نظیر ماڈرن کال سینٹر سروسز کی اہم خصوصیات

بینظیر انکم سپورٹ کال سینٹر سروس ایک نیا متعارف کرایا گیا پروجیکٹ ہے جو بے نظیر کفالت پروگرام کے روزمرہ کے خدشات کو کنٹرول کرنے کے لیے سخت محنت کر رہا ہے۔ اس طرح، اس میں کچھ انتہائی دلچسپ اور اہم عناصر ہیں جو اس کی جدید خدمات کو مزید فروغ دیتے ہیں۔

یہ جدید ترین CRM/GRM ٹیکنالوجیز کا استعمال کرتا ہے۔

کال سینٹر سروس ایک اپ گریڈ شدہ ڈیٹا بیس اور جدید ترین ٹیکنالوجی کی حامل ہے۔

بینظیر میں، ہمارے جدید کال سینٹر میں انتہائی ہنر مند پیشہ ور افراد کی ایک ٹیم موجود ہے جو آپ کی کالوں کو فوری طور پر حل کرنے اور آپ کو درپیش کسی بھی مسئلے کو حل کرنے کے لیے وقف ہے۔

نئی کال سینٹر سروس 8,000 سے لے کر 10,000 فی دن تک کی کالوں کے زیادہ حجم کا انتظام کرنے اور صارفین کی شکایات کو مؤثر طریقے سے حل کرنے کے لیے لیس ہے۔

اس نئی فون سروس کے ساتھ، ہر شکایت کے لیے ایک منفرد ٹکٹ نمبر تفویض کیا جائے گا، جس سے شکایت کنندہ آسانی سے رجوع کر سکے گا۔

افراد اپنی اہلیت یا تاخیر سے ادائیگیوں سے متعلق کسی بھی مسئلے کے حوالے سے بے نظیر انکم اسسٹنس پروگرام سے رابطہ کر سکتے ہیں۔ ان کا ٹول فری نمبر، 0800-26477، پروگرام سے متعلق کسی بھی دوسرے استفسار کو حل کرنے کے لیے دستیاب ہے۔

بی آئی ایس پی کال سینٹر کے اوقات کار

بی آئی ایس پی پروگرام میں شامل افراد کو اپنے جدید کال سینٹر کے اوقات کار کے ساتھ ساتھ بے نظیر کفالت پروگرام سے منسلک افراد کو بھی نوٹ کرنا چاہیے۔ یہ اس بات کو یقینی بنائے گا کہ وہ ایک ایسے وقت تک پہنچنے کے قابل ہیں جو دونوں فریقوں کے لیے آسان ہو۔

Days Timings
Monday to FridayFrom 8 AM To 5 PM

اس تک پہنچنے کے لیے دفتری اوقات پیر سے جمعہ، صبح 8:00 بجے سے شام 5:00 بجے تک ہیں۔ براہ کرم نوٹ کریں کہ ہفتہ اور اتوار تعطیلات ہیں، لہذا کسی بھی خدشات کو دور کرنے کے لیے ہفتے کے دنوں میں کال کرنا یقینی بنائیں۔

بے نظیر انکم سپورٹ پروگرام ہیلپ لائن نمبر

بی آئی ایس پی نے حال ہی میں جدید کال سینٹر سروسز کا نفاذ کیا ہے، جو شکایات کو دور کرنے کے لیے ایک آسان حل فراہم کرتا ہے۔ اب تمام افراد کے لیے پہنچنا اور جڑنا آسان ہے۔ ٹول فری ہاٹ لائن نمبر کو شکایت درج کرنے یا معلومات کی درخواست کرنے کے لیے استعمال کیا جا سکتا ہے۔

بے نظیر انکم سپورٹ پروگرام سے متعلق کسی بھی استفسار میں مدد کے لیے، براہ کرم کے ہم عصر کال سینٹر سے ان کے ٹول فری نمبر: 0800-26477 پر رابطہ کریں۔

InformationDetails
Telephone number0800-26477, 051-9246326
AddressBenazir Income Support Scheme, Block F, Pak Secretariat, Islamabad
Official websitehttps://bisp.gov.pk/

سوالات کی فہرست جو درخواست دہندہ بی آئی ایس پی کارکنوں سے پوچھ سکتا ہے۔

ذیل میں پاکستان کے عام شہریوں سے پوچھے گئے کچھ سوالات ہیں جو بی آئی ایس پی پروگرام میں دلچسپی رکھتے ہیں، اور مکمل اطمینان کو یقینی بنانے کے لیے ان کے مؤثر طریقے سے جوابات دیے گئے ہیں۔

بینظیر امداد کے لیے درخواست دینے کا کیا طریقہ کار ہے؟

بی آئی ایس پی کی درخواست کے لیے کن دستاویزات کی ضرورت ہے؟

بی آئی ایس پی کی طرف سے پیش کردہ مالی امداد کی رقم کتنی ہے؟

کیا کال سینٹر کے ذریعے تشویش کا اظہار کرنا یا رائے کا اشتراک کرنا ممکن ہے؟

کیا میرے لیے آن لائن پلیٹ فارم کے ذریعے بے نظیر کفالت پروگرام میں داخلہ لینا ممکن ہے؟

نتیجہ

بی آئی ایس پی نے حال ہی میں کال سینٹر کی جدید ترین سہولیات متعارف کرائی ہیں، جس کا مقصد پورے پاکستان میں اہل افراد کی مدد کرنا ہے۔ یہ سروس پیر سے جمعہ کے درمیان صبح 8:00 بجے سے شام 5:00 بجے تک دستیاب ہے، جو پوچھ گچھ، شکایات اور پروگرام کی معلومات میں مدد فراہم کرتی ہے۔ اس سروس کے قابل ذکر پہلوؤں میں جدید ٹیکنالوجی، ماہر عملے کے اراکین، اور پریشانی سے پاک رسائی کے لیے ٹول فری ہاٹ لائن (0800-26477) شامل ہیں۔

Share On